Artykuł sponsorowany
Odzież dla pracowników powinna zapewniać komfort termiczny, umożliwiać wygodne funkcjonowanie, a także w gustowny sposób reprezentować firmę. Przeczytaj, jakie parametry należy uwzględnić przy wyborze uniformu dla personelu.
Wielu przedsiębiorców dotyczy obowiązek wyposażenia pracowników w odzież roboczą. Ma to ogromne znaczenie zwłaszcza w przypadku pracowników fizycznych oraz mających kontakt na co dzień z niebezpiecznymi substancjami. Pracodawca powinien zadbać o wysokiej jakości odzież ochronną, która zapewnia komfort termiczny, wygodę użytkowania i pozwala wykreować spójny wizerunek firmy. Przede wszystkim odzież należy dopasować do branży oraz warunków pracy. Pracownicy, którzy wykonują swoje obowiązki na zewnątrz, np. pracownicy ochrony, muszą nosić ubrania zapewniające komfort poruszania się i szybkiego reagowania. Ubranie musi być zgodne z przepisami BHP i zostać dostosowane do konkretnej branży oraz środowiska pracy, chroniąc personel przed różnymi zagrożeniami.
Ważna jest także ochrona przed niską temperaturą, deszczem, śniegiem czy wiatrem. Jesienią dobrze sprawdzą się kurtki softshell, które zapewniają wysoki komfort podczas wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników fizycznych. Warto zainwestować w odzież wysokiej klasy, która wykazuje doskonałe parametry oddychalności i wodoszczelności, a do tego jest uniwersalna, jeśli chodzi o fason. Dobrze jest także wyposażyć firmowe kurtki oraz bluzy z kapturami w haft, aplikację, naszywkę, transfer, sitodruk, elastomer lub nadruk graficzny, aby budować świadomość i rozpoznawalność marki na rynku, a także zwiększyć prestiż firmy w oczach klienta.
Umieszczenie logo lub nazwy firmy na odzieży stanowi również doskonałą reklamę i pozwala w razie potrzeby szybko wyróżnić w tłumie pracownika. Pracownicy reprezentujący przedsiębiorstwo poza jego siedzibą, np. podczas targów branżowych czy innych eventów, którzy są wyposażeni w odzież firmową, będą cieszyć się również większym uznaniem, promować markę, a także zostaną lepiej zapamiętani przez klienta. Jednolity ubiór pracowników wzbudza zaufanie odbiorców, a także kojarzy się z profesjonalizmem, dzięki czemu łatwiej o zbudowanie pozytywnej relacji z klientem. Warto dopasować odzież pracowniczą również do identyfikacji wizualnej i głównych założeń marki. Odzież pracownicza nie musi kojarzyć się ze sztywnym dress codem. Na stronie https://strefa-logo.pl/bluzy możesz zamówić wygodne bluzy z dowolnym nadrukiem lub logiem, wyprodukowane z miękkiego i przyjemnego dla skóry materiału. Mogą one stanowić również efektowny gadżet reklamowy, wręczany pracownikom i kontrahentom podczas eventów czy wyjazdów firmowych.
Fot.: Jon Tyson/unsplash.com