X
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Nowoczesne rozwiązania dla centrali telefonicznych

Aleksandra Michaliszyn

Artykuł sponsorowany

Technologia jest jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. W nowoczesnych przedsiębiorstwach nowinki techniczne i rozwiązania IT bardzo usprawniają pracę i pozwalają na maksymalizację efektywności firmy. Połączenia telefoniczne to nadal jeden z najważniejszych kanałów komunikacji na linii usługodawca – klient. Zobacz, jakie rozwiązania ułatwią pracę centrali telefonicznych.   

SIP Trunk   

Technologia SIP TRUNK pozwala na bezproblemowe prowadzenie jednocześnie kilku rozmów telefonicznych, bez utraty jakości dźwięku czy połączenia. Jest to nowoczesny zastępnik telefonii tradycyjnej oraz cyfrowej, przy których nadal możliwe jest występowanie zakłóceń wynikających z przeciążenia linii telefonicznych. Zastosowanie protokołu SIP (Session Initiation Protocol) umożliwia transmitowanie połączeń za pośrednictwem Internetu, a także rejestrowanie i przesyłanie tą drogą wiadomości głosowych. Dzięki temu rozwiązaniu połączenia przesyłane są szybciej, a ich jakość jest o niebo lepsza, niż w przypadku tradycyjnych kanałów telefonicznych. W centrali telefonicznej często występuje konieczność prowadzenia rozmów wielokanałowych pomiędzy różnymi działami i klientami. Technologia SIP TRUNK  pozwala na sprawne i pozbawione zakłóceń prowadzenie rozmów na wielu łączach. 

Wirtualna centrala  

Dla klienta często problematyczne jest połączenie się z centralą telefoniczną, na przykład w call center lub na infolinii usługodawcy. Rzadko zdarza się, aby taki telefon został odebrany za pierwszym razem, ponieważ linie zazwyczaj są przeciążone lub zajęte. Wirtualna centrala dla firm to rozwiązanie, które pozwala na kolejkowanie połączeń oraz przekierowywanie ich od razu do odpowiedniego działu. Dzięki temu dzwoniący klient nie tylko może samodzielnie i bez oczekiwania wybrać sektor, z którym chce się połączyć, lecz także wygodnie poczekać w kolejce na swoją kolej, zamiast wielokrotnie “dobijać się” do centrali. W ten sposób komfort załatwiania spraw przez telefon jest o wiele większy, mniej stresujący, co wpływa na satysfakcję klientów.   

Za pośrednictwem wirtualnej centrali możliwe jest także transmitowanie gotowych nagrań głosowych. W ten sposób można przygotować odpowiedzi na najczęściej występujące problemy i pytania, by klienci mogli otrzymać odpowiedź w krótkim czasie i bez zbędnych procedur. Dużym ułatwieniem jest także koordynacja połączeń za pomocą protokołu, umożliwiającego przekierowywanie połączeń przez wybieranie cyfr na klawiaturze telefonu. Takie rozwiązania są ogromnym plusem zarówno dla klientów, jak i pracowników centrali telefonicznych. 

Fot.: Marcus Aurelius/pexels.com

Aleksandra Michaliszyn

Na co dzień studentka public relations, w wolnych chwilach fanka DIY oraz miłośniczka sportu. Ceni sobie unikatowość i ciekawe rozwiązanie, szczególnie w zakresie aranżacji wnętrz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Napisz komentarz
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów o przetwarzaniu danych osobowych znajdziecie Państwo w zakładce Polityka prywatności.
scroll to top