Bez wątpienia Allegro jest liderem na polskim rynku e-commerce. Możemy tam znaleźć ponad 90 milionów ofert. Dla nas, kupujących, taka liczba oznacza szeroki wybór, dla sprzedawców – ogromną konkurencję. Allegro jednak udostępnia narzędzia do promowania swoich produktów, z których warto korzystać.
Miesięcznie z Allegro korzysta nawet 20 milionów kupujących. Z perspektywy sprzedawcy dotarcie do choć w połowie tak ogromnej liczby klientów wcale nie jest łatwe. Szeroka oferta i atrakcyjne ceny nie są już wystarczające, potrzebna jest precyzyjna reklama, dzięki której wyróżnimy się spośród innych sprzedawców. Warto korzystać z tradycyjnych form reklamowych, na przykład założyć stronę internetową, która będzie pełnić funkcję wizytówki, czy prowadzić profile w mediach społecznościowych, skąd użytkownicy mogą trafiać wprost na platformę zakupową. Skuteczniejszą jednak metodą promocji są wewnętrzne systemy reklamowe proponowane przez Allegro, takie jak Allegro Ads.
Allegro Ads jest wewnętrznym systemem reklamowym największej polskiej platformy zakupowej. Co najważniejsze, to narzędzie działa w modelu CPC, dzięki czemu sprzedawca płaci nie za emisję reklamy, a jedynie za kliknięcie niej przez użytkownika.
Struktura kampanii w Allegro Ads składa się z trzech poziomów, co ułatwia optymalizowanie i kontrolowanie reklam:
Korzystając z Allegro Ads, możemy wybrać rodzaj reklamy i miejsce jej emisji. Do wyboru mamy trzy najbardziej widoczne możliwości reklamowe:
System reklamowy Allegro Ads jest przyjazny sprzedawcom. Nie musimy płacić za wyświetlenia reklam, a jedynie za kliknięcia w nie. Ponadto nie przepłacamy za korzystanie z panelu – już od 3 zł dziennie mamy dostęp do reklamy. Możemy również monitorować sprzedaż dzięki szczegółowej analizie danych.
Allegro Ads pomaga osiągnąć wiele różnych celów marketingowych, w tym zwiększyć liczbę wyświetleń oferty, a dalej, wpłynąć na większą sprzedaż. System jest intuicyjny, ułatwi promowanie zarówno nowym, jak i doświadczonym sprzedawcom. Jeśli jednak nie wiesz, jak zabrać się za działania promocyjne, skorzystaj z pomocy specjalistów z ADSright. Więcej o ich usługach i o tym, jak będą mogli Cię wesprzeć, przeczytasz tu: https://adsright.pl/.
Zdjęcie główne: Myriam Jessier/unsplash.com