Organizacja wesela w outdorze – samodzielnie czy z firmą?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Organizacja wesela w outdorze – samodzielnie czy z firmą?
Życie w mieście

Artykuł sponsorowany

Romantyczne, lekkie klimaty to doskonały pomysł na wesele w miesiącach letnich lub wiosennych. Taki charakter imprezy świetnie oddadzą stoły pod namiotami i goście tańczący w promieniach słońca. Kluczowa będzie jednak nie tylko pogoda, ale przede wszystkim logistyka!

Zalety współpracy z firmą

Jeśli zdecydujecie się na wynajęcie planerki lub planera ślubnego, czyli podjęcie współpracy z firmą organizującą wesela, z pewnością możecie liczyć na przynajmniej kilka korzyści. Po pierwsze, zyskacie dostęp do doświadczenia osoby, która nie jeden przygotowany ślub ma już za sobą – dzięki temu dostaniecie natychmiast informację, czy Wasze pomysły sprawdzą się w rzeczywistości. Firma zaproponuje Wam też rozwiązania, które mogą Wam się spodobać, a o których sami byście nie pomyśleli.

Współpracując z organizerem, nie będziecie się martwić, że o czymś nie pomyśleliście.. Wszystkie atrakcje i cała logistyka, pozostawione na jego głowie, sprawiają, że Wy oszczędzacie czas. W dodatku, dobry wedding planner to gwarancja dobrych cen – firmy często mają umowy z podwykonawcami, dzięki czemu z ich strony możecie liczyć na rabaty albo negocjacje w Waszej sprawie. 

Oczywiście, wynajęcie dodatkowej osoby do organizacji wesela, to również koszt. Należy się z tym liczyć – każda praca kosztuje, a organizacja Waszego wesela to bardzo ważne zadanie. Za firmą przemawiają więc profesjonalizm, oszczędność czasu i doświadczenie, ale sami musicie podjąć decyzję, czy jesteście gotowi za nie zapłacić. 

A jeśli zdecydujecie się na samodzielność…

Planując ślub i wesele z wyprzedzeniem, jesteście w stanie przygotować je bez pomocy zewnętrznej firmy. Jeśli marzycie o imprezie w outdoorze, z pewnością musicie zacząć od znalezienia lokalu, który oferuje taką możliwość. Oczywiście, alternatywną opcją jest przygotowywanie posiłków poza restauracją – wtedy z pewnością przyda Wam się wyposażenie gastronomii, sprawdzony kucharz i kelnerzy. Pamiętajcie również, że załoga kuchenna powinna mieć gdzie pracować – sprawdźcie wymogi sanepidu i warunki na miejscu. 

Ważnym krokiem będzie również zorganizowanie miejsc dla gości. Jeśli lokal nie ma na stanie namiotów, które sobie wymarzyliście, albo jeśli organizujecie wesele bez pomocy lokalu, z pewnością musicie zadbać o wcześniejszą rezerwację takiego sprzętu. Turbonamioty pozwolą Wam stworzyć doskonały klimat i ochronią gości przed słońcem i wiatrem. Nie zapomnij również o kwestiach dekoracyjnych – same namioty mogą być ozdobą, ale warto pomyśleć o dodatkach, które podkreślą charakter ślubu oraz o przystrojeniu stołów. 

Nie istnieje dobra impreza bez dobrej muzyki! Kolejną sprawą, którą będziecie musieli się zająć jest znalezienie orkiestry albo DJ’a, który będzie Wam towarzyszył w tym wyjątkowym dniu. Upewnijcie się również, że goście będą mieli odpowiednio dużo miejsca do tańczenia. A jeśli chcielibyście uwiecznić te chwile – koniecznie wynajmijcie profesjonalnego fotografa, którego portfolio zrobiło na Was dobre wrażenie. Dzięki temu z przyjemnością będziecie wracać do dniu Waszego ślubu na zdjęciach.

Zdj. główne: Samantha Gades/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*